Sinds 2000 de betrouwbare leverancier voor al uw printer toners en cartridges
Vragen? Ga naar klantenservice
of bel 0031 263 193 981 (ma t/m vrij van 09:00 - 18.00 )

VEELGESTELDE VRAGEN

  • 1 Hoe kan ik de juiste toners en cartridges bestellen?

    Selecteer uw printermerk, selecteer vervolgens het type en selecteer vervolgens het model. Een andere mogelijkheid om te zoeken is: klik op het tabblad Cartridge en zoek het cartridgenummer. Of klik op Zoekwoord en typ een deel van de naam van de Printer in.
    U kunt ook telefonisch bestellen. Bel met Tonershop Klantenservice 026 3193981, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 2 Wat moet ik doen als ik een mail heb ontvangen met daarin het bericht dat een bepaalde toner of cartridge niet op voorraad is?

    U hoeft in principe niets te doen. Want dit komt alleen in uitzonderlijke situaties voor. De oorzaak is veelal een grote aktie of onverwachte grote bestellingen. Of bijvoorbeeld omdat een nieuwe zending van de fabriek net iets langer onderweg is dan vooraf gepland. Tonershop wordt elke dag beleverd door diverse leveranciers. Wij gaan er alles aan doen om het artikel zo snel mogelijk alsnog te leveren.

    Zodra wij het artikel weer op voorraad hebben, wordt uw bestelling direkt naar u gezonden met PostNL Pakketten.
    Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak. 

  • 3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Heeft u voor 23:00 uur besteld? Dan wordt uw bestelling nog dezelfde werkdag verwerkt door Tonershop.nl en door de Pakketdienst opgehaald voor snelle verzending naar uw adres.
    Normaal gesproken worden bestellingen bezorgd van maandag tot en met zaterdag. U heeft een bestelling die op een werkdag wordt gedaan binnen 24-48 uur in huis. 

  • 4 Ik wil mijn bestelling annuleren. Wat is de procedure?

    Bestellingen worden direkt en geautomatiseerd verwerkt in ons grote magazijn. U kunt eventueel de bestelling annuleren door direkt na de bestelling contact op te nemen met de klantenservice. Het telefoonnummer is 026 3193981, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag 09:00 - 18:00 uur.
    Indien u een bestelling heeft geplaatst tussen 22.00 en 08:00 of in het weekend, dan kunt u een verzoek doen om deze te annuleren door het contactformulier in te vullen. 

  • 5 Direct leverbaar volgens de site en toch een nalevering? Wat kan de oorzaak zijn?

    Tonershop werkt met geautomatiseerde systemen en elke ochtend wordt de aktuele voorraadstatus op Tonershop.nl getoond. Soms gaat de verkoop van een bepaald artikel zeer vlot en dan wordt er direkt extra voorraad besteld. Wanneer de aanvullingen niet voor 20:00 uur door ons zijn ontvangen, dan kan het voorkomen dat het betreffende artikel niet dezelfde dag verzonden kan worden.
    Ons excuus voor een eventuele vertraging die uw pakket hierdoor opgelopen kan hebben.
    Onze PostNL Pakkettendienst levert bestellingen af op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag. 

  • 6 Wat moet ik doen als ik mijn printer niet kan vinden op Tonershop.nl?

    Als uw printer niet wordt getoond op de site, dan adviseren wij u om te zoeken op het Cartridgenummer.
    Het cartridgenummer kunt u vinden op uw huidige lege toner of inktcartridge.
    Op Tonershop ziet u het tabblad 'Cartridge' en daar kunt u het cartridgenummer ingeven.
    U kunt uiteraard ook even bellen met Tonershop Klantenservice 026 3193981 iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 7 Wat betekent de melding: tijdelijk niet leverbaar / bellen voor levertijden?

    Tonershop heeft grote voorraden maar de aanvoer van nieuwe zendingen vergt soms net een dag extra. Of het transport duurt net iets langer dan verwacht.
    Bovendien zijn bepaalde toners of cartridges soms tijdelijk lastig te verkrijgen. Dan hebben wij het betreffende artikel op dat moment (nog) niet in het assortiment.
    Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak. Als u ons belt, dan kunnen we u vaak direkt aangegeven wanneer we de betreffende toner of cartridge wel kunnen uitleveren.
    Het telefoonnummer van Tonershop Klantenservice is 026 3193981, van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 8 Ik zie een melding over cookies of ik kan niet bestellen. Wat moet ik doen?

    Waarschijnlijk staan uw instellingen van Cookies op UITGESCHAKELD. Als u wilt bestellen dan dienen de cookies op INGESCHAKELD te staan.
    Er kunnen namelijk geen bestellingen gedaan worden via internet als de cookies niet juist staan ingesteld.
    Voor telefonische hulp: Tonershop Klantenservice is 026 3193981, van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 9 Hoe kan ik de juiste toner of cartridge voor mijn printer vinden?

    Tonershop.nl biedt verschillende mogelijkheden om snel en gemakkelijk uw toner of inktcartridges te vinden en te bestellen. U kunt snel in 1 stappen zoeken op Printermerk, Printertype en Printermodel. En u kunt ook via de printerlogo's navigeren naar de printer waarvoor u toner of cartridges wilt bestellen.  Voor telefonische hulp: Tonershop Klantenservice is 026 3193981, van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 10 Ik wil mijn wachtwoord wijzigen? Hoe moet ik dat doen?

    Klik op Klantenservice. U ziet daar de Wachtwoord Service. Volg de aanwijzigen.
    Voor telefonische hulp: bel met Tonershop Klantenservice 026 3193981, van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 - 18:00 uur. 

Klantenservice

0031 263 193 981

Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.

Zoeken binnen veelgestelde vragen

Zoek

Version: 251024150230.72