Sinds 2000 de betrouwbare leverancier voor al uw printer toners en cartridges
Vragen? Ga naar klantenservice
of bel 0031 263 193 981 (ma t/m vrij van 09:00 - 18.00 )

VEELGESTELDE VRAGEN

  • 1 Hoe kan ik de juiste toners en cartridges bestellen?

    Selecteer uw printermerk, selecteer vervolgens het type en selecteer vervolgens het model. Een andere mogelijkheid om te zoeken is: klik op het tabblad Cartridge en zoek het cartridgenummer. Of klik op Zoekwoord en typ een deel van de naam van de Printer in.
    U kunt ook telefonisch bestellen. Bel met Tonershop Klantenservice 026 3193981, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 2 Welke garantie geldt er voor toners, inktcartridges en overige artikelen?

    De garantie van Tonershop is uitgebreid beschreven in de algemene voorwaarden. De garantie op huismerk artikelen is 2 jaar na aankoop. Voor de fabrieksgarantie volgt Tonershop de officiële garantie van de orginele printerfabrikanten.Tonershop zorgt ervoor dat de artikelen en/of de dienstverlening voldoen aan de overeenkomst, de vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. 

  • 3 Ongeopend en ongebruikt retour. Hoe werkt die procedure?

    Graag eerst uw eventuele retour aanmelden bij Klantenservice via het online formulier.
    Zie ook de vraag en het antwoord over het retourrecht. Wij verzoeken om het artikel en de verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele, complete, ongeopende en onbeschadigde staat terug te sturen.
    En u dient het retourpakket zo goed mogelijk verpakt terug te sturen. Als het aankoopbedrag binnen 14 dagen wordt terugbetaald door Tonershop, dan heeft zij het recht om eventueel kosten/schade te verrekenen op het terug te storten bedrag. 

  • 4 Is de toner of inkt cartridge wel of niet geschikt voor de printer?

    Bij twijfel of een toner of inktcartridge wel of niet geschikt is voor de printer, dan horen wij graag om welke printer het gaat. Stuur een email naar Klantenservice. Wij kunnen dan eerst controleren of de toner of inktcartridge wel of niet geschikt is en of we mogelijk een beter of goedkoper alternatief in huis hebben. Voor telefonische hulp: bel Tonershop klantenservice: telefoonnummer 026 3193981, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 5 Hoe worden Kortingspunten toegekend en hoe lang zijn Kortingspunten geldig?

    De kortingspunten zijn persoonlijk en kunnen niet worden overgedragen.
    De automatisch toegekende Tonershop kortingspunten kunnen worden verzilverd bij een volgende aankoop bij Tonershop.nl. Kortingspunten die zijn uitgegeven op en na 1 januari 2016 kunnen worden verzilverd bij een volgende bestelling op Tonershop.nl en niet-verzilverde kortingspunten vervallen geautomatiseerd 12 maanden na toekenning. Kortingspunten die zijn toegekend vóór 1 janauri 2015 zijn inwisselbaar tot en met 31 juli 2016 en vervallen daarna automatisch. Bij achterstallige betalingen of wanbetaling vervallen kortingspunten automatisch. Aan kortingspunten of saldi van kortingspunten kunnen geen rechten worden ontleend. 

  • 6 De Tonershop klachtenregeling. Wanneer geldt deze?

    Tonershop heeft een formele klachtenregeling. Mail altijd eerst de vraag of het probleem naar Tonershop via het contactformulier of bel ons. Wij zullen er alles aan doen om uw probleem of klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw probleem of klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Tonershop of als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw koop via onze website, of als u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:

    - U vindt dat u oneerlijk of onheus bejegend bent.
    - U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
    - U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.

    Hoe en waar kunt u uw klacht indienen? U kunt uw klacht indienen door het online contact formulier in te vullen. Ook kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

    TONERSHOP
    T.a.v. Customer Service
    E-Commerce Centrum A-12 | Unit 18
    Einsteinstraat 22H
    3902 HN Veenendaal

    U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

    Wanneer wordt de klacht niet behandeld?
    Uw klacht kan niet worden niet behandeld als:

    - U geen Naam, Adres, Woonplaats, Email gegevens vermeld.
    - U geen handtekening plaatst onder uw brief.

    Van wie en wanneer verneemt u een reactie?
    Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 14 dagen verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief of email van het hoofd van de Customer Service afdeling.

    Als de ingediende klacht niet door Tonershop opgelost kan worden, dan kunt u de klacht indienen bij de Stichting Webshop Keurmerk. 


  • 7 Hoeveel bladzijden kan ik printen?

    Als het gaat om de vermelde indicaties van het aantal bladzijden (pagina’s) dat geprint kan worden met een cartridge of een toner zijn de volgende faktoren van belang. Uiteraard is van groot belang: wat gaat u printen? Gaat het om weinig of veel teksten? Gaat het kleine of grote foto's? Gaat het om zwart-wit of kleur? En uiteraard speelt de ingestelde afdrukkwaliteit een zeer grote rol. Het spreekt voor zich dat een foto veel meer inkt vergt dan een pagina met alleen zwarte tekst. Verder gebruiken mensen verschillende printerinstellingen: concept of normaal of best of fotokwaliteit. Ook de kwaliteit en absorptie van het papier of fotopapier is van groot belang. En ook bijvoorbeeld hoeveel tijd er tussen de afdrukmomenten zit. Bovendien kan de pagina-opbrengst sterk verschillen tussen de verschillende printers en tussen de verschillende soorten printers, de merken en de fabrikanten. Voor Tonershop is het dus onmogelijk om verantwoordelijkheid te dragen voor het individuele printgedrag en het aantal prints dat een cartridge of toner uiteindelijk oplevert. In het algemeen kan gesteld worden dat u altijd voordeliger kunt printen met huismerk inktcartridges en toners van Tonershop. Ook de XL-versies van ons huismerk passen altijd en gaan extra lang mee zodat u goedkoper kunt printen met toner en inkt van Tonershop. 

  • 8 Hoe werkt het met akties waarbij een bepaalde minimum bestelwaarde wordt vermeld?

    Tonershop heeft soms acties of aanbiedingen of extra kortingen op bepaalde artikelen. Tonershop behoudt zich altijd het recht voor om een actie of aanbieding of korting te annuleren, te veranderen of eerder te stoppen of om bij oneigenlijk gebruik of misbruik bestellingen te weigeren, te wijzigen of te combineren. 

  • 9 Welke keuzes zijn er om te betalen bij Tonershop?

    Bij Tonershop kunt een bestelling op verschillende manieren betalen. Kies tijdens het bestellen gewoon welke betalingsvorm uw voorkeur heeft.
    U kunt veilig betalen met iDEAL, uw eigen bank, creditcard, vooruitbetaling en onder rembours.

  • 10 Kunt u mijn mailadres verwijderen? Ik wil geen spaarsaldo mail ontvangen.

    Op de website kunt u bij het onderdeel 'Mijn Account' aangeven of u emails en mmail over uw saldo spaarpunten wenst te ontvangen. U kunt zichzelf daar aan- en afmelden. 

Klantenservice

0031 263 193 981

Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.

Zoeken binnen veelgestelde vragen

Zoek

Version: 140324104605.74