Tonershop maakt gebruik van cookies voor eigen analyses om het gebruikersgemak te vergroten en geven de cookie-inhoud niet aan derden.
Al 23 jaar uw betrouwbare leverancier:toner & inktpatronen voor elke printer
Bancontact/MrCash, MasterCard, Visa,ING Homepay, KBC, Belfius of Factuur
Bij Tonershop kunt een bestelling op verschillende manieren betalen. Kies tijdens het bestellen gewoon welke betalingsvorm uw voorkeur heeft.U kunt veilig betalen met iDEAL, uw eigen bank, creditcard, vooruitbetaling en onder rembours.
Sinds 20 april 2015 heeft PostNL een nieuwe regel voor remboursbestellingen. Een bestelling boven 500 euro moet door de klant zelf worden opgehaald en worden betaald bij het Postkantoor of Pakketpunt. Als u kiest voor betalen met rembours, en de bestelling heeft een waarde van 500 euro of meer, dan ontvangt u dus per post een bericht van PostNL informatie waar u het pakket van meer dan 500 euro kunt ophalen en betalen.
Bij een terugstorting hebben wij altijd de juiste IBAN rekeninggegevens nodig.Die kunnen worden doorgegeven via het Contactformulier.Wij verwachten u hiermee van dienst te zijn geweest.Het telefoonnummer van Tonershop Klantenservice is 026 3193981, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur.
Tonershop maakt voor creditcard-betalingen gebruik van het automatische betaalplatform. Het kan voorkomen dat het betaalplatform voor creditcard betalingen tijdelijk niet beschikbaar is door een technische storing, of door onderhoud aan dit platform. De website laat deze optie dan automatisch weg om problemen met je creditcard betaling te voorkomen. Zodra het betaalplatform vervolgens weer beschikbaar is, verschijnt deze ook automatisch weer op de website.
Ja, bij de levering van de bestelling zit een gespecificeerde faktuur op naam.
Soms blijkt dat een betaling niet bekend is bij onze administratie. Dan ontvangen wij graag een bericht via Klantenservice Contactformulier met daarin: met welke naam de betaling gedaan is, op welke datum en naar welk rekeningnummer. Zodra de betaling is getraceerd, wordt automatisch de bestelling direkt snel verder verwerkt.
Heel soms gaat een toner of cartridge voor een oude printer uit het assortiment. In dat geval, als een artikel echt niet meer leverbaar is, en als Tonershop al wel een betaling heeft ontvangen, dan storten wij uiteraard graag zo snel als mogelijk is het bedrag op uw rekening terug. Dan vernemen wij graag het IBAN nummer zodat het bedrag zo snel mogelijk op de juiste rekening teruggestort kan worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.Heeft u vragen? Bel Tonershop Klantenservice 026 3193981 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00)
Bij het onderdeel 'Mijn Account' kunt u bij uw bestelhistorie alle voorgaande facturen in PDF formaat downloaden en uitprinten.
U kunt bij Tonershop kiezen voor diverse betaalmethoden.Als een vooruitbetaling niet is gelukt, dan ligt het meestal aan het IBAN rekeningnummer.Het totaalbedrag dient te worden overgemaakt naar het IBAN rekeningnummer van Tonershop.Vermeld ook het ordernummer. Het ordernummer staat in de orderbevestiging die per email is verzonden.Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling direkt en snel naar het opgegeven adres verzonden.Het telefoonnummer van de Tonershop Klantenservice is 026 3193981, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur.
Stel er ontstaat een afronding van 1 cent per item. Dat heeft te maken met het feit dat wij op onze website verplicht zijn om te werken met bedragen inklusief btw. De bedragen gaan exklusief btw, afgerond met 2 decimalen een administratief systeem in. Hier wordt vervolgens weer btw over berekend waardoor er een enkele keer een 1-cent-afrondingsverschil kan ontstaan. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
0031 263 193 981
Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.
Zoek