Sinds 2000 de betrouwbare leverancier voor al uw printer toners en cartridges
Vragen? Ga naar klantenservice
of bel 0031 263 193 981 (ma t/m vrij van 09:00 - 18.00 )

VEELGESTELDE VRAGEN

  • 1 Ongeopend en ongebruikt retour. Hoe werkt die procedure?

    Graag eerst uw eventuele retour aanmelden bij Klantenservice via het online formulier.
    Zie ook de vraag en het antwoord over het retourrecht. Wij verzoeken om het artikel en de verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele, complete, ongeopende en onbeschadigde staat terug te sturen.
    En u dient het retourpakket zo goed mogelijk verpakt terug te sturen. Als het aankoopbedrag binnen 14 dagen wordt terugbetaald door Tonershop, dan heeft zij het recht om eventueel kosten/schade te verrekenen op het terug te storten bedrag. 

  • 2 Wat moet ik doorgegeven bij een terugstorting?

    Bij een terugstorting hebben wij altijd de juiste rekeninggegevens nodig. Die kunnen worden doorgegeven via het Contactformulier. 

  • 3 Kan ik een defecte toner of cartridge retour sturen?

    Ja, uiteraard kan een defect verzonden cartridge retour gezonden worden.
    Bij defecte toners of cartridges is ons vriendelijke verzoek: altijd eerst uw defect aanmelden via het formulier van de Klantenservice.
    Dat werkt het beste en snelste voor u en voor ons.
    Per email ontvangt u dan onze servicemail zodat u vervolgens zo snel mogelijk een vervangend artikel ontvangt.
    Onze excuses voor het ongemak van een defecte toner of cartridge. 

  • 4 Hoe werkt herroeping? Wat is herroepingsrecht?

    Als consument heeft u het recht op herroeping bij verkoop op afstand en levering van producten of diensten. Wat betekent dat? Tijdens de bedenktijd mag u als consument een product bekijken zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. U mag het product echter NIET gebruiken. Een inktcartridge of toner of drum of ander printerartikel is gebruikt zodra een zegel is opengemaakt of zodra een cartridge of toner of printerartikel uit de beschermende verpakking is gehaald. Mocht u ontevreden zijn met het geleverde product of dienst, dan kunt u gebruik maken van het herroepingsrecht door het terugzenden van het product binnen de bedenktijd van twee weken (14 dagen). Ook kan een verklaring worden gezonden die gericht is aan de verkoper van het product of een dienst. Daarvoor geldt ook de termijn van 14 dagen. Als u een product wilt bekijken dan dient u dit uiterst voorzichtig te doen. Dit geldt overal: voor het proberen of bekijken in een winkel op het werk of thuis. U dient er zelf altijd voor te zorgen dat u zowel de verpakking als het product onbeschadigd houdt. Want bij een herroeping dient het artikel ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd te worden. Ook dient u bij het terugsturen de factuur mee te sturen in het pakket en het retournummer te vermelden. Anders is een herroeping niet te verwerken. Het herroepingsrecht is duidelijk over kosten van het retourneren bij herroeping: die kosten zijn voor de consument zelf. Na ontvangst en de controle van de zending zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw IBAN worden teruggestort. Let op: het onder rembours terugsturen van bestellingen is niet mogelijk. Gebruikte artikelen komen, zoals beschreven, niet in aanmerking voor herroepingsrecht. 

Klantenservice

0031 263 193 981

Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.

Zoeken binnen veelgestelde vragen

Zoek

Version: 120424115232.71