Tonershop maakt gebruik van cookies voor eigen analyses om het gebruikersgemak te vergroten en geven de cookie-inhoud niet aan derden.
Al 23 jaar uw betrouwbare leverancier:toner & inktpatronen voor elke printer
Bancontact/MrCash, MasterCard, Visa,ING Homepay, KBC, Belfius of Factuur
Op de website kunt u bij het onderdeel 'Mijn Account' aangeven of u emails en mmail over uw saldo spaarpunten wenst te ontvangen. U kunt zichzelf daar aan- en afmelden.
Bij registratie als nieuwe klant bij Tonershop ontvangt u een wachtwoord. Uiteraard kunt u daarna op de site het wachtwoord in "Mijn Account" veranderen. Bij de volgende bestellingen kunt u dan snel aanmelden met het emailadres en het gekozen wachtwoord.
Een foutmelding is altijd erg hinderlijk en vervelend. Wij willen graag waar mogelijk helpen.Om het probleem te kunnen verhelpen ontvangen wij graag een e-mail via Klantenservice - het ContactformulierVermeld alstublieft even:1) Op welke pagina ontstaat de foutmelding?2) Ontstaat de melding vóór of nadat u bent ingelogd?3) Welke browser en versie wordt door u gebruikt (bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge)?Alvast hartelijk dank!
Als een bepaalde printer niet wordt getoond op onze website, dan kan de bestelling ook geplaatst worden via het cartridgeNUMMER. Dit nummer is te vinden op de oude, lege cartridge. U kunt ook even bellen met Tonershop Klantenservice op nummer 026 3193981 (iedere werkdag van 09:00 tot 18:00 uur). Wij helpen u graag!
Iedereen vergeet wel eens zijn wachtwoord. Daarom staat op de pagina Klantenservice de button: Wachtwoord Service.Klik daarop, vul vervolgens uw emailadres in. U ontvangt dan automatisch de wachtwoord-email van Tonershop.Mocht u nog steeds problemen met het wachtwoord ervaren: dan kunt u ook even bellen met Tonershop Klantenservice, maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18:00 uur op telefoonnummer: 026 3193981
0031 263 193 981
Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.
Zoek